სასწავლო პროექტის გეგმა
Ø
1. პროექტის სახელწოდება: ჩემი სახლი-პლანეტა დედამიწა.
Ø
2. პროექტის მთავარი იდეა: ადამიანის
მავნე და სასარგებლო ზემოქმედება ბუნებაზე. მოსწავლეებში ეკოლოგიური ცნობიერების გააქტიურება.
Ø
3. პროექტის აქტუალობა: ეკოლოგიური პრობლემები და ბუნების დაცვა ყოველთვის აქტუალურია.
უნდა გვახსოვდეს ,რომ ყველასათვის არსებობს
ერთი საერთო სახლი „პლანეტა დედამიწა“. თითოეული ჩვენთაგანის მოვალეობაა გავუფრთხილდეთ
მას, რადგან ბუნების დაცვით ჩვენ გადავარჩენთ ჩვენს პლანეტას.
Ø
4. პროექტის მიზნები: ადამიანის მზრუნველი დამოკიდებულების ჩამოყალიბება ბუნებისადმი.
Ø
5. მონაწილეთა ასაკი: 12 წელი.
Ø
6. ვადები/ხანგრძლივობა
: 3 კვირა.
Ø
7. მოსალოდნელი
შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: პოსტერები, ბუკლეტები, მაისურები
,ვიდეო რგოლი.
Ø
8. პროექტისთვის
საჭირო ძირითადი რესურსები: ფლირჩატები, თაბახის ფურცლები,ფლომასტერი,მაისურები,კომპიურეტი,პროექტოვი,სმარტფონი,ფოტოაპარატი.
Ø
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები): 1- კლასს
დავყოფ 2 ჯგუფად და თითოეულ ჯგუფს მივცემ დავალებებს. (პირველმა ჯგუფმა მოიძიოს ინფორმაცია,
ადამიანის ბუნებაზე მავნე ზემოქმედებით გამოწვეულ შედეგებზე ,ხოლო მეორე ჯგუფმა- ადამიანის ბუნებაზე სასარგებლო ზემოქმედებით მიღებულ შედეგებზე
) . 2- მოვამზადებინებ-ბუკლეტებს და პოსტერებს. 3. მოვხატოთ მაისურები მოწოდებით „ბუნების
დაცვით დავიცავთ- დავიცავთ ჩვენს პლანეტას“
,რომელსაც პრეზენტაციაზე ჩაიცმევენ ბავშვები. 3.მოსწავლეები გადაიღებენ თავის მოფიქრებულ
3-4 წუთიან ვიდეორგოლს. 4.პრეზენტაციის გაკეთება .
10. საგნებთან /ეროვნულ გეგმასთან კავშირი: უცხ.ს.II.1. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის
მითითებებისა და სავარჯიშოს ინსტრუქციების მოსმენა და გაგება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
სათანადოდ
რეაგირებს მასწავლებლის მითითებებზე;
·
ასრულებს
სავარჯიშოებს.
უცხ.ს.II.7. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი კითხვის
უნარს.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
გარკვევით
და გამართულად კითხულობს ნაცნობ ტექსტს;
·
თანაკლასელებთან
ერთად ხმამაღლა და გამომსახველობით კითხულობს ნაცნობ დიალოგს/სკეჩტს, იცავს შესაბამის ინტონაციას სხვადასხვა მოდალობის წინადადების
წარმოთქმის დროს.
უცხ.ს.II.15. მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კითხვის
მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა (გაცნობითი, შესწავლითი, ძიებითი).
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
ა) მიმართავს გაცნობითი
კითხვის ტექნიკას ზოგადი შინაარსის გასაგებად.
·
გადაიკითხავს ტექსტს, ყურადღებას არ ამახვილებს უცხო სიტყვებზე;
ეყრდნობა ნაცნობ სიტყვებს ზოგადი შინაარსის ამოსაცნობად.
უცხ.ს.II.33. მოსწავლეს შეუძლია რესურსების
გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ეფექტურად იყენებს სახელმძღვანელოს რესურსებს (ლექსიკონს, სტრუქტურულ ნიმუშებს, გრამატიკულ ცნობარს, ილუსტრაციებს და სხვა);
ბუნ.VI.10.მოსწავლეს შეუძლია გარემოსდაცვითი
ღონისძიებების გატარება, მათი მნიშვნელობის აღწერა და დასაბუთება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
აღწერს ბუნებაში ადამიანის უხეში
ჩარევით (მაგ., ტყეების ჩეხვა, არასწორი მორწყვა,
წყლისა და ნიადაგის დაბინძურება) გამოწვეულ უარყოფით შედეგებს, აყალიბებს საკუთარ მოსაზრებებს
მათი თავიდან აცილების საშუალებებზე;
Ø
11. პროექტის ხელმძღვანელი: ხათუნა ცაციაშვილი.
Ø
13. პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი. https://xatunatsatsiashvilimeoredone.blogspot.com/
Комментариев нет:
Отправить комментарий